"Assalamualaikum and hello everyone! Thanks for visiting my Blog. All the photos were taken by me, unless indicated otherwise. You can use or reproduce certain contents and images (except for personal notes/ journals) for personal use only."

Blog's quote: Biarlah apa yang ditulis memberi manfaat untuk yang lain, insyaAllah.

Friday, April 30, 2010

Fall in love with Felt Craft!


I'm busy with felt craft these few days. This is the reason why I'm not available to update my blog! hehe I'll show you my craft work soon... :)

Aliya photo of the day:

Aliya with one of my felt craft work :)

2 comments:

Atif said...

aza..mcm best je nak jahit benda tuh..kat sini susah sgt nk dpt mainan yg soft..ajau la jahit..n material ape pakai?

Aza said...

best, macam2 dah saya buat, kalau kat mesia ni saya dah buat bisness da ni, senang aje, jahit biasa2 je...ni saya bagi link sample:

* guna kain felt, memang senang nak bentuk dan jahit, macam boleh buat..a ah, google aje felt crafts, nanti boleh la tau...

ni cara2 jahit:
http://lbbsideas.blogspot.com/2008/10/stitch-in-time.html

ni ada sample yang orang lain da buat...
http://litlbrownbird.com/category/felt/