"Assalamualaikum and hello everyone! Thanks for visiting my Blog. All the photos were taken by me, unless indicated otherwise. You can use or reproduce certain contents and images (except for personal notes/ journals) for personal use only."

Blog's quote: Biarlah apa yang ditulis memberi manfaat untuk yang lain, insyaAllah.

Wednesday, September 14, 2011

My very first own cooked Laksam kelate!!! :)

Alhamdulillah, I managed to cook (with Kak Ni's guide) laksam ( kelantan style) this morning. My mom craving for this laksam, so, I tried my best to make it! :)

Sepatutnya ada ulam2 and sambal lada, huhu excited nak bergambo!
Sape2 yang nak resepi, nanti2 la, kalau ada rezeki boleh kongsi, skang ni tak sempat nak tulis resepi  lagi, insyaAllah, di masa depan...tapi kena banyak belajar lagi ni :)

No comments: